بلاگ خبری سیسوگ, متفرقه

سلفی آسمانی

سلفی آسمانی

انداختن سلفی از هوا

انداختن عکس‌های سلفی با گوشی امروزه به شدت فراگیر شده است. مردم اغلب برای انداختن سلفی از مونوپاد استفاده می‌کنند که البته تا یک فاصله خاص می‌توانید از آن استفاده کنید. اما با استفاده از AirSelfi شما دیگر نیازی به مونوپاد ندارید، شما می‌توانید به وسیله یک هواپیمای بدون سرنشین کوچک که مجهز به یک دوربین است از هر فاصله و با هر زاویه‌ای اقدام به انداختن سلفی کنید.

 

سلفی از اسمان

امروزه هواپیماهای بدون سرنشین در انواع و اندازه‌های مختلفی در دسترس هستند. اما چیزی که AirSelfi را منحصر به فرد می‌کند‌ نحوه طراحی آن است. که تقریباً به اندازه یک گوشی هوشمند است. و شما می‌توانید همیشه آنرا به همراه داشته باشید. دیگر اینکه AirSelfi هم برای اندروید و هم ios قابل استفاده است و دارای سه حالت پروازی متفاوت است:

حالت اول همان انداختن سلفی معمولی از خودتان است منتها از هر فاصله‌ای که دوست داشتید.

حالت دوم استفاده از آن بعنوان یک هواپیمای بدون سرنشین معمولی است.

و حالت سوم پرواز بر روی یک خط افقی برای انداختن عکس است.

 

 

airselfie

این پروژه در کیک استارتر تا به الآن نزدیک به 300.000 یورو فروش  داشته است. و این در صورتی است که پیش بینی می‌شد میزان فروش در حد 45.000 یورو باشد. و با توجه به اینکه فروش تا یک ماه دیگر ادامه دارد مبلغ فوق بالاتر هم خواهد رفت.

اگر شما هم علاقه مند هستید تا یک AirSelfi داشته باشید می‌توانید با پرداخت 179 یورو برای داشتن یک AirSelfi  بعلاوه کیف مخصوص حمل آن به همراه گوشی ثبت نام کنید. تحویل محصول اولیه در ماه مارس 2017 برنامه ریزی شده است.

 

AirSelfie_App

لینک مطلب

ترجمه: سیسوگ

 

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *