بلاگ خبری سیسوگ

کارت حافظه سریع SanDisk

مموری کارت با سرعت بالا

کارت حافظه جدید شرکت SanDisk برنامه‌هایی که در گوشی هوشمند خود ذخیره نمی‌کنید را با همان سرعت اجرا خواهد کرد.

در سال 2015 بود که با آپدیت شدن نسخه اندرویدی مارشمالو در نهایت این قابلیت به گوشی‌های هوشمند اندروید افزوده شد تا بتوانند برنامه‌های کاربردی را به طور مستقیم بر روی کارت حافظه ذخیره و اجرا کنند.

شرکت SanDisk با استفاده از نسخه جدید کارت حافظه خود، به نام  ” Ultra microSDXC UHS-I ” این امکان را به شما می‌دهد تا با همان سرعتی که برنامه‌هایتان را بر روی گوشی هوشمند خود ذخیره و اجرا می‌کردید زین پس آن‌ها را بر روی کارت حافظه‌تان ذخیره و اجرا کنید.

این نسخه جدید (Ultra microSDXC UHS-I  ) نخستین کارت حافظه‌ای است که مطابق با مشخصات فناوری کارت‌های حافظهSD Association’s Application Performance Class 1 specification  ساخته شده و در ماه نوامبر 2016 به مرحله نهایی تولید رسید.

 

 

 

مطابق با layman’s terms ،این کارت حافظه که به اختصار A1 خوانده می‌شود نیاز به فضای بسیار کمی برای خواندن و نوشتن داده‌ها و اجرای برنامه‌های شما دارد. و در عین حال می‌توانید به طور همزمان با سرعتی قابل قبول به فایل‌های رسانه‌ای مثل فیلم‌ها و عکس‌هایی که بر روی کارت حافظه ذخیره کرده‌اید دسترسی داشته باشید.

توانایی فوق به شما این قدرت را می‌دهد تا به راحتی فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. و این تنها یکی از دلایل بسیاری است که باید گوشی‌های اندروید را به آیفون ترجیح داد.

با استفاده از کارت حافظه A1 ، از این پس با انتقال برنامه‌های سنگین به کارت حافظه متوجه می‌شوید که دیگر سرعت عملکرد تلفن هوشمند شما پایین نیامده و کند نمی‌شود.

از این کارت حافظه جدید با ظرفیت 256GB در این ماه رونمایی می‌شود و قیمت پایه آن حدود 200دلار می‌باشد.

 

لینک منبع:

ترجمه: تیم سیسوگ

 

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *