اینترنت اشیاء, بلاگ خبری سیسوگ

یک راه حل ساده برای ایجاد برنامه‌های کنترل از راه دور اینترنتی برای طیف گسترده‌ای از محصولات

appmyproduct IOT SISOOG

AppMyProduct یک پلت فرم جدید برای توسعه نرم افزاهای IOT- Internet of Things  است. که با استفاده از سرویس‌های ابری که به تازگی بر روی پلت فرم‌های شرکت Nabto ایجاد شده است اجرا می‌شود. Nabto در حال حاضر دارای یک دستگاه نصب شده با بیش از یک میلیون دستگاه تعبیه شده است.

AppMyProduct کار را برای ایجاد برنامه‌های اینترنت اشیاء(IOT) فوق العاده آسان می‌کند. و با آن می‌توان محصولات تعبیه شده را بدون وجود زیرساخت کنترل کرد. کنترل از راه دور اینترنتی طیف گسترده‌ای از تولیدات را در بر می‌گیرد: قفل های در، سیستم‌های تشخیص نفوذ، اینورترهای(مبدل جریان مستقیم به جریان متناوب) خورشیدی، دوربین های IP، هواپیماهای بدون سرنشین، ترموستات‌ها، اسباب بازی‌ها و ربات‌های تولید خلأ.

راه حلی که یک شرکت دانمارکی ارائه داده است شامل دو مرحله است:

ادغام SDK (کیت توسعه نرم  افزار) دستگاه با سیستم عامل محصول و انطباق یا گسترش برنامه برای استفاده و ارتقای کیفیت.

از آنجایی که AppMyProduct نسبت به برنامه‌های موجود دیگر مانند Cordova/Ionic و  Xamarin کامل‌تر است توسعه نرم افزار بسیار آسان است. همچنین با استفاده از قالب‌های موجود، می‌توان برنامه‌ها را با تغییرهایی بر روی مدل‌های فوق تولید کرد. وقتی که شما یک مدل در حال اجرا داشته باشید بسیار ساده‌تر می‌توانید اندیشه‌های خود را با آن انطباق دهید:

شما می‌توانید رابط‌های کاربری را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. روابط کاربری سرویس و فراخوانی‌های مورد نظر خود را اعمال کنید. و دیگر جزئیات را مدیریت کنید.(دستگاه یا یوزرهای جفت شده، راه های دسترسی، ارتباط امن و …. )

در ضمن AppMyProduct، یک پلت فرم دو وجهی است. بنابراین توسعه دهندگان می‌توانند برنامه اینترنت اشیاء(IOT) موجود را با یک پروژه یکسان برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS راه اندازی کنند. این برنامه توسط مدل‌های کسب و کار چندگانه ساپورت می‌شود. مانند freemium، پرداخت به ازای هر یوزر یا پرداخت برای هر اشتراک دستگاه.

امنیت سیستم نیز بر پایه استانداردهای موجود RSA, AES, SHA بوده و همچنین یک پارچه بودن مراکز داده‌ی متعدد در سراسر جهان حداکثر قدرت عملکرد را تضمین می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر از سایت www.appmyproduct.com دیدن کنید.

 

 

لینک خبر: ElektroMagazine

ترجمه: سیسوگ

مطلب مشابه

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *