اینترنت اشیاء, بلاگ خبری سیسوگ, معرفی

NXP و خدمات کیف پول همراه 2Go برای دستگاه های همراه

sisoog nxp nfc

لندن:

یکی از چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان سیستم‌های الکترونیکی، ارائه تدابیر سطح سیستمی است که باعث ارتقاء زنجیره‌ی ارزشی و ارزش افزایی گردد.

در نتیجه پرداختن به اکوسیستم کیف پول همراه توسط شرکت NXP ، تدابیر سخت افزاری و نرم افزاریی برای تولیدکنندگان جهت ایجاد قابلیت پرداخت امن در دستگاه‌های همراه، تلفن‌های هوشمند و سیستم‌های IoT و اینترنت اشیاء صورت گرفته است.

تولیدکننده محصولات لوکس آلمانی (کمپانی Montblanc ) راهکارهای جدید شرکت NXP را در محصولات مورد استفاده قرار داده است به عنوان نمونه کیف پول 2Go تعبیه شده در بند ساعت هوشمند این شرکت از تکنولوژی NFC استفاده می‌کند .

Sisoog NXP 2Go

کیف پول جدید NXP ، شرکت‌های سازنده قطعات OEMS را قادر می‌سازند تا به یک راه حل جامع و معتبر دست یابند، کمپانی Mastercard با همکاری NXP یک سرویس پرداخت را راه اندازی کرده اند که به طراحان اجازه پرداخت امن با استفاده از نرم‌افزار و سخت افزار را می‌دهد.

چارلز داچ معاون و مدیر امنیت معاملات NXP در مصاحبه با مجله EE Times اظهار داشت که SEMS عنصر امن مدیریت خدمات NXP اخیرا توسط کمپانی Garmin به منظور راه اندازی Garmin Pay در محصولات این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته است تا کاربران بدون ایجاد هرگونه خطری در فضایی امن به کار خود ادامه دهند.

کمپانی Visa و Mastercard هردو SEMS را در سیستم عامل های رمز گذاری خود تعبیه کرده اند.کیف پول های همراه تمامی قابلیت های SEMS را در بر دارند. تصویر زیر اکوسیستم نحوه ارتباط Mastercard و Visa در سرویس های پرداختی نشان می دهد.

Mastercard NXP 2Go

داچ افزود : NFC و پرداخت امن ، به نحوی طراحی شده اند که سازگاری لازم جهت کار با دستگاه های دارای توان پایین و همچنین دستگاه‌هایی با باتری کوچک مثل دستگاه های همراه یا پوشیدنی را دارد. وی اظهار داشت ما در حال طراحی یک شبکه خانگی با طراحی مستقل و ازموده شده هستیم که کاربر را در داشتن اشتراک تخصصی یاری دهد.

به گفته داچ: NXP قصد دارد از مجموعه خدماتی رو نمایی کند که کاربران را قادر به تعامل ، پرداخت و اتصال امن می‌کند. این خدمات عبارتند از پلت فرم سرویس امن 2Go که به کاربر این امکان را می‌دهد تا کارت بلیت و اسناد خود را در دستگاه های متصل به طور امن دیجیتالی کنند. ما انتظار داریم سرویس های بیشتری را براساس سرویس ایمن 2GO پلت فرم در چند ماه آینده راه اندازی کنیم.

– نیتین دااهد خبرنگار اروپاییEE Times

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *