بلاگ خبری سیسوگ

افزایش بیست درصدی فروش تراشه ها نسبت به سال 2017

silicon

سانفرانسیسکو:
در سه ماهه ی اول سال 2018 میلادی، سرعت فروش جهانی محصولات نیمه هادی (تراشه ها) با فروش 111.1 بیلیون دلاری در مقایسه با مدت مشابه در سال 2017، به میزان 20% رشد داشته است. که به گفته ی گروه بازرگانی صنعت محصولات نیمه هادی (SIA) این یک شروع مقتدرانه و سودآور در سال جدید می‌باشد.

باتوجه به میانگین سه ماهه، فروش تراشه ها در ماه مارس در مجموع 37 بیلیون دلار بوده است. که این مبلغ در مقایسه با ماه مارس2017 به میزان 20%و در مقایسه با فوریه 1% افزایش داشته است. این گزارشات SIA مبتنی بر آمار فروش اعلام شده توسط سازمان تجارت جهانی نیمه هادی ها (WSTS) می‌باشد.
جان نفور مدیر عامل SIA در بیانیه ای مطبوعاتی اظهار داشت: درصد فروش در ماه مارس 20 سال است که بطور پیاپی رشد داشته و تمامی فروشگاه های منطقه ای نسبت به سال گذشته رشد دورقمی داشته اند، به گونه ای که تمام رده های محصولات نیمه هادی رشد سالیانه را تجربه کرده اند.
این افزایش سرعت نسبت به مدت مشابه در سال2017 تمامی مناطق عمده را شامل می‌شود که در این بین آمریکا با رشد35.7 درصدی و اروپا با رشد 20.6 درصدی در صدر این رده بندی قرار دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سازمان آمار تجارات جهانی محصولات نیمه هادی (WSTS) که متشکل از 50 کمپانی است ،جهت جمع آوری و توزیع اطلاعات فروش می‌باشد، درصد فروش در تمامی مناطق عمده به جز آمریکا (با کاهش دودرصدی) دائما در حال افزایش بوده است

جزییات بیشتر در خصوص درصد رشد در بازار های جهانی را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

میزان فروش تراشه ها در بازار های مختلف

-دیلن مک گراث ، مجله EE Times

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *