دانلود نرم افزار - Download

دانلود نرم‌افزار 5.12 J-Flash

دانلود نرم افزار J_Flash

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر J-Link بهترین پروگرامر شناخته‌شده برای میکروکنترلرهای ARM می‌باشد، اگر از سرعت بالا و بقیه‌ی مسائل جانبی این پروگرامر خوب چشم‌پوشی کنیم، قابلیت پروگرام تمامی میکروکنترلرهای مبتنی بر معماری ARM و همچنین خطایابی و دیباگ در کنار پروگرام کردن، این پروگرامر مشهور را منحصر به فرد کرده است.

پروگرامر J-Link قابلیت پروگرام کردن همه‌ی میکروکنترلرهای ARM از تمامی شرکت‌ها را دارد، یعنی شما با داشتن یک پروگرامر J-Link می‌توانید تمامی میکروکنترلرهای شرکت‌های ST،NXP ،LPC و … را برنامه‌ریزی کنید. این مورد را مقایسه کنید با پروگرامر ST-Link که تنها قادر به پروگرام کردن میکروکنترلرهای شرکت ST می‌باشد.

این پروگرامر توسط شرکت آلمانی Segger تولید می‌شود و متاسفانه قیمت این پروگرامر فراتر از حد انتظار ما ایرانی‌ها است و قیمتی چند میلیونی دارد، اگر می‌بینید که می‌توانید در بازار ایران این پروگرامر را با قیمتی چند ده یا چند صد هزار تومانی بخرید، باید بدانید که این پروگرامرها اصل نیستند و همگی تقلبی می‌باشند.

نرم‌افزاری که توسط شرکت Segger برای این پروگرامر در نظر گرفته شده است، نرم‌افزار J-Flash می‌باشد، بر خلاف قیمت بالای خود پروگرامر، نرم‌افزار این پروگرامر رایگان می‌باشد و برای انواع سیستم‌عامل‌ها در دسترس است.

گاها نرم‌افزار J-Flash پروگرامر را نمی‌شناسد و مشکلاتی به وجود می‌آید که کاربر فکر می‌کند مشکل از پروگرامر است یا اینکه پروگرامر سوخته است. در اغلب اوقات پروگرامر هیچ مشکلی ندارد و مشکل به وجود آمده ناشی از تقلبی بودن پروگرامر استفاده شده است که احتمال این وجود دارد حتی فریم‌ور هم از روی پروگرامر پاک شود. البته سیسوگ در مقاله‌ای تحت عنوان “J-Link رو چطور نجات بدیم !” به طور کامل به این مشکل پرداخته است و زئوس کبیر در آن مقاله راه‌حلی جالب برای این مشکل ارائه داده است که خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.

چون شرکت Segger در ورژن‌های جدید نرم‌افزار J-Flash خیلی سخت‌گیرانه عمل کرده و اجازه نمی‌دهد که ما به راحتی بتوانیم از پروگرامرهای تقلبی استفاده کنیم، بنابراین در ادامه، لینک دانلود نسخه‌ی 5.12 نرم‌افزار J-Flash را برای شما قرار خواهیم داد.

 

نرم‌افزار را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

 

درباره نسخه جدید J Link

با توجه به کلون بودن همه j-link های موجود در بازار ایران – اخرین نسخه jFlash تشخیص میده پروگرامرها کلون هستند و برای همین هم ما این ورژن رو قرار دادیم که با نسخه های کلون مشکلی ندارد.

 

لینک‌های دانلود

اسم فایل

  • Setup_JLink_V512k.zip

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

3 دیدگاه در “دانلود نرم‌افزار 5.12 J-Flash

  1. Avatar for Qmars Qmars گفت:

    ممنون بابت سایت خوبتون🙏🌹🌹🌹

    1. Avatar for زئوس Zeus زئوس Zeus گفت:

      سلام
      لینک اطلاح شد دوست عزیز.
      متشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *