بلاگ خبری سیسوگ, معرفی, میکروکنترلر, میکروکنترلر ESP32

استاندارد EMV Trace و قابلیت های جدید که به کارت های EMV اضافه می کند!

استاندارد EMV Trace

استاندارد EMV Trace امکان آنالیز و اضافه‌کردن ترافیک کارت‌های EMV را فراهم می‌کند. اکنون این محصول را می‌توان پیش خرید کرد و زمان آغاز این پیش فروش نیز هم‌زمان با کنفرانس DEF CON 31 است.

درست در زمان برگزاری کنفرانسDEF CON 31 شرکت Electronic Cats ‌پیش فروش این محصول را آغاز می‌کند. EMV Trace مسیر بین کارت EMV و پایانه پرداخت می‌باشد، جایی که می‌تواند ترافیک را آنالیز کند یا تغییر دهد. همچنین، USB تایپ سی، امکان آنالیز در رایانه شخصی یا یک ماژول ESP32 داخلی دسترسی از راه دور را فراهم می‌کند.

EMV Trace بر برنامه واحد پروتکل داده (APDU) یا ارتباط بین آی سی کارت هوشمند و خواننده تمرکز دارد. همچنین، این برد دارای کانکتورهایی است که موجب می‌شود EMV Trace بتواند به بردهای دیگری که به‌عنوان کارت‌خوان و کارت‌های شبیه‌سازی عمل می‌کنند، متصل شود. این قابلیت ترکیبی، به این معنی است که شما می‌توانید این دو  را نظارت یا اصلاح کنید. علاوه بر این، می‌توان کارت‌های ورودی و خروجی را برای اتوماتیک سازی تست امنیت شبیه‌سازی کرد.

درحالی‌که EMV Trace دارای یک پورت USB تایپ سی برای ارتباط با PC است، همچنین، برای interact از طریق WiFi دارای یک ESP32 می‌باشد. برای مثال، ESP32 می‌تواند پیام‌های MQTT را بین کارت یا ترمینال ارسال کند.

Electronic Cats از میکروکنترلر SAM3S Microchip به‌عنوان برد Osmocom SIMTrace استفاده می‌کند. این موضوع به این معنی است که EMV Trace می‌تواند با نرم‌افزار SIMTrace 2 برای شناسایی ترافیک بین سیم‌کارت و دستگاه تلفن همراه بر اساس مشخصات ISO 7816 T=0 اجرا شود.

شاید برای شما مفید باشد: آموزش میکروکنترلر AVR از 0 تا 100

شرکت Electronic Cats بیش‌تر برای انواع ابزارهای توسعه، هک و تحقیق معروف شده است. قبلاً درمورد برخی محصولات آن‌ها مانند CatSniffer (اسکنر اینترنت اشیا) و Hunter Cat (ابزار NFC) صحبت کرده‌ایم. EMV Trace نیز مانند مدل‌های قبلی منبع‌باز است. شما می‌توانید فایل‌های طراحی KiCad را در گیت‌هاب پیدا کنید.

پیش‌سفارش‌های EMV Trace اکنون در دسترس هستند و قیمت آن ها 110 دلار است. شرکت Electronic Cats قصد دارد از 10 آگوست ارسال آن‌ها را آغاز کند. کسانی که در کنفرانسDEF CON 31 شرکت می‌کنند، می‌توانند EMV Trace سفارش داده خود را در این کنفرانس دریافت کنند.

منبع:‌ hackster.io

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *