ابزار های ST, دانلود نرم افزار - Download, نرم افزار های الکترونیک

دانلود نرم افزار TouchGFX Designer | ابزار استفاده از موتور گرافیکی TouchGFX

نرم افزار TouchGFX designer

نرم‌افزار TouchGFX Designer، امکان استفاده از موتور گرافیکی TouchGFX شرکت ST را فراهم می‌نماید. این نرم‌افزار به‌وسیله شرکت ST برای ساخت محیط گرافیکی بر روی نمایشگرهای متصل به میکروکنترلرهای ARM STM32 این شرکت عرضه شده است. این اقدام شرکت ST، راه‌گشای ساخت گرافیک کاربرپسند با میکروکنترلرهای ST می‌باشد.

شاید برای شما مفید باشد: آموزش STM32 از مقدماتی تا پیشرفته

همان‌طور که اشاره شد، نرم‌افزار TouchGFX Designer با هدف ساخت محیط گرافیکی کاربرپسند برای میکروکنترلرهای STM32 به‌وسیله شرکت ST ارائه شده است. این نرم‌افزار یک محیط گرافیکی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در آن می‌تواند صفحۀ UI نمایشگر خود را طراحی کند. دراین‌خصوص، می‌توان از ابزارهایی که TouchGFX Designer در اختیار ما قرار می‌دهد و همچنین، از تصاویر استفاده کرد.

TouchGFX باتوجه‌به آنچه توسط کاربر در این نرم‌افزار طراحی می‌شود، به‌عنوان خروجی، یک پروژه زبان C++ برای STM32CubeIDE و STM32CubeMX را در اختیار توسعه‌دهنده قرار می‌دهد که توسعه‌دهنده کدهای خود را به این کدها اضافه می‌کند و به توسعه پروژه می‌پردازد.

TouchGFX Designer به نرم‌افزارهای STM32CubeMX و STM32CubeIDE لینک می‌گردد. به‌علاوه، می‌توان نرم‌افزار TouchGFX را به نرم‌افزار STM32CubeMX نیز اضافه کرد که در این صورت، یک نوار افزار جدید به CubeMX اضافه می‌گردد. در این نوار افزار بعضی از تنظیمات TouchGFX وجود دارند.

کدهایی خروجی TouchGFX در معماری MVP (مخفف Model View Presenter) می‌باشد. ایجاد تغییر در کدهایی که TouchGFX ایجاد می‌کند، علاوه بر داشتن اطلاعات کافی برای کار با میکروکنترلرهای STM32، نیاز به آموزش نیز دارد که این آموزش به زبان فارسی برای اولین‌بار در سیسوگ ارائه شده است.

 

 

انتشار مطالب با ذکر نام و آدرس وب سایت سیسوگ، بلامانع است.

شما نیز میتوانید یکی از نویسندگان سیسوگ باشید.   همکاری با سیسوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *